Sunday, March 21, 2010

sWinG sWinG sWinG


video

hahaha...pale masih pening2 lagi..memang best malam nie, release tension abis..terjerit2 sambil swing swing n swing..igtkan buai 2 same macam kat genting,rupe2nye lagi dasyat n masyuk r..padahal abah da gtau suh tgk dulu buai 2 naik tinggi mane..ceh, tp dgn penuh confident jawab "xpe abah..along ok..da penah naik dulu da"..so dengan selambenye kite naik..start die naik mmg fun..tp da masuk 2 minit..hah,amek ko!! tinggi giler..waa..terjerit2..pucat trus muke..da r sit sebelah, depan kosong..lagi r cuak..rase macam nak langgar ferris wheel kat sebelah 2..swingnye makin laju, ngn lampu spotlight lagi..makin pening..waa...dalam ati "ni kalo buai ni tercabut, mmg terpelanting jauh ni, xde harapan nak idup ni..mati r aku"..n yang kelakar + syahdu..abah yang dari tadi setia menanti kat bawah trus pegi berdiri jauh sikit iaitu kat sebelah kaunter tiket (jauh sikit kebelakang dari tempat tadi)..mama cakap abah xsanggup tgk kite kat ats 2..n mama lak bdoa..cepat r along turun..mama ngeri tgk along terbuai-buai kat atas 2..da r kurus..terbuai lak..ade lak tercampak kat memane..hehe..game lain pun mmg syok..tp keberanian je yg xde..sume game yg ade wat kite rase nk tercampak..best!!!
minggu depan konvo..so kalo jadi,nk bwk classmate g main kat sane..ramai geng..lagi giler r..

p/s: lisa,rehan,tisya,kin..kite kene try sume game kat c2..compem muntah2..

No comments:

Post a Comment