Friday, October 14, 2011

cinta dan kenangan....

HIDUP AKU.....
CAM BESE SAJE.....
semua berakhir dgn begitu sahaja....
mcm xd pape...
tapi nk wt cmne...
KITA ada perancangan
ALLAH pun ada PERANCANGAN...
tapi perancangan ALLAH 
lebih teliti dan terbaik...
semua yg jadi aku redha....
sabar itu adalah ubat yg paling baik untuk aku....
SEDIH .......
sedih ke aku....
sebenarnya aku x sedih pun apa yg jadi....
sbb aku tau...
DIA... pun xd rase ape2....
2 semua sebahagian dari hidup aku...
kne lalui 2 sume...
KUAT....
aku kuat untuk hadapi ni...
alaaaa... ni sume perasaan je...
MATLAMAT,IMPIAN....
2 yang lagi penting....
kalo mmg DIA jodoh aku...
lari kemana pun...
dia juga ad depan mata...
tapi kalo bukan jodoh kita....
becinta la 100 tahun pun...
putus gak last2....

ALLAH MAHA ADIL...
setiap yg berlaku ada hikmahnya....
semoga aku kuat menghadapi sume ini...
harap dia dapat yg terbaik...
SAYANG,CINTA AGUNG AKU HANYA UNTUK MU....
YA ALLAH

No comments:

Post a Comment