Monday, December 19, 2011

Rindu nyeee....

Salam...
dh lame x jenguk cni....
syukur alhamdulillah...
aku dikurniakan kesihatan yang baik...
walaupun mgu2 lepas banyak benda yg meletihkan badan...
semua nya telah berlalu dgn baik...
peh skema nya ayat....

Program tuk 2011 sume dh habis...
lega rase ny...
concert for srk dh selesai.....
anta nnk balik kg dh....
melayan kerenah bdk2 g universal studio pun dh....
last sekali...
semalam

MAJLIS PERKHAHWINAN FIT DAN IWAN....
AKU....
jadi pengapit....
pehhhh...
first time 2 jd pengapit....
pengalaman....
sume berjalan lancar....
ad gak la kejadian yg x di ingini berlaku...
ad kes kecurian yg melibat kan ribuan ringgit gak la...
xtau la keje sape 2....
aku pun terlibat same pergi kebalai...
hahahahaaaa
badan mmg lepak gle...
tapi kene kuat semangat beb....
keje...keje....keje....
ok la len kali aku citer lg ok
bantal sudah memaggil name ku....
tiba mase tuk aku melelap kan mata....
nite...
salam.....

*sayang mama coz wat kan baju cntik tuk yun*
sbb jd pengapit

No comments:

Post a Comment