Tuesday, January 22, 2013

Ada hikmahnya.....sabar ye......

Salam...
Fuhh untuk mggu nie mmg pnt betul....
1st month school...
Jadi mcm2 benda nk kene wat.....
Tapi x pe dh biase....
Cume badan dilanda demam yg agak teruk gak la.....
Syukur ALHAMDULILLAH 
ALLAH memberi kemudahan pada hambanya ini.....
Setiap penyakit itu penghapus dosa......
Yg Pasti kene redha.....
Aku sekarang malam mengajar iqra kat setia indah....
Hmmmmm......
Camne aku dpt mengajar kat sane pun aku x tahu.....
Ini semuanya perancangan ALLAH.....
Sungguh cantik perancangannya......
ALHAMDULILLAH .....
Semuanya diatur dgn cukup cantik.....
Aku saja yg kene kuat Dan sabar untuk lalui semuanya benda ni.....
Mane Ada org nk senang goyang kaki kan?????
Melainkan ayahnya banyak harta......
Tapi aku xdla berharta sgt......
Cuma Ada si hijau ni la.....
Syukur......
Ok la aku pnt dh ni....
Nti Ada kelapangan aku citer lagi.....
Salam......

No comments:

Post a Comment