Saturday, January 12, 2013

Rezeki dariNYA

Assalamuakaikum.....
Alhamdulillah untuk awal tahun ni semuanya berjalan dgn baik......
Kanak2 pun biasa la.....
Tempat baru bg mereka,jadi kita la yg kene berusaha untuk membentuk mereka......
Harap aku diberi kekuatan Dan kesabaran yg sgt tinggi untuk mendidik kanak2 ini.....
Aku x leh nk post pic.....
Xpe nti aku belajar ckit2.....
Cmne nk post pic guna iPad ....

Semuanya berlaku Ada sebab......
Apa yg jadi pada aku,Dan apa yg aku lalui membuatkan aku lebih dekat pada penciptaku.....
Syukur ALHAMDULILLAH.....
CINTA aku pada penciptaku makin dalam......
Tak tahu mcm mana nak digambarkan......
Hati aku sgt tenang dan selalu mengingatinya.....
YA ALLAH......
Kau berikanlah aku nikmat mencintaimu ini sehingga aku menutup mata.....
Aku yakin dgn perancangan NYA....

Pasti Ada yang terbaik buat aku dan DIA......
Sungguh indah perancangan MU
YA ALLAH......
Sekarang aku dpt offer mengajar iqra mlm di kawasan rumah....
Xla jauh sgt.....
Aku rasa selesa disana.....
Kalau ini jalan yg kau berikan utk aku lebih berusaha dgn lbh gigih
Utk mencari rezeki yg halal....
Terima kaseh YA ALLAH.....

No comments:

Post a Comment