Sunday, December 19, 2010

PerasAAN @ perasAN....

x tau nk tulis ap ni....
tapi badan tersgt la letih....
drive dr jb ke kamunting perak...
9 jam perjalanan....
fuhhh
pertama kali dlm idup drve sejauh 2...
crdit tuk diri sendiri....
hahahahaaaa
sgt2 bangga kerana selamat sampai...
syukur pada ALLAH
kerana lindungi perjalanan kami sekeluarga...
selamat sampai...
sok paginye selesaikan misi...
p menghadiri majlis kawin sedara mama.....
meraikan pegantin...
sgt cantik ok mereka....
mls nk ltak pic....
hahahahaaa
selesai tgk pgantin...
kami pun berangkat pulang...
aku harus memandu pulang ke jb semula....
jam dh kul 2ptg....
aku sgt risau coz
aku jarang drve wktu ptg....
jalan nk turun ke tapah 2 sgt2 mencabar....
berliku2 n bukit yg curam.....
aku berdoa agr kami skeluarga selamat sampai....
aku drive dgn penuh perhatian n berhemah
hahahahahaaa
yela 2....
jam 10 mlm aku tiba dirumah dgn selamat
syukur pada ALLAH....
8jam perjalanan pulang....
amat letih...
tapi aku hepi coz jumpa sedara mara yg dh lame x jumpe....
ok la mau merehatkan diri.....

No comments:

Post a Comment