Tuesday, November 02, 2010

ALAMAK.....TERLUPE SUDAH....

pagi2  lagi dh buka laptop pas2 on9....
aman rasenyee coz adam tgh tido skrg,tapi kalo dia bgn karang....
abes la aku...terpaksa buka langkah ke dapur nk wt milk dia...
tapi 2 sume bnda bese....
(cewah belagak siot....)
jgn main2 aku ad pglaman 5 thn ok jg bdk....
tp bile time jg adam...aku jd kalah
ntah ye...coz terlalu syg kan dia kot...
kdg2 kne piat jg tlnga dia kalo x dgr ckp aku...
(selalu gak kne piat tlnga hahahaaa)
itu atas dasar mengajar saje,xd niat laen....
dia la buah hati aku sejak 3tahun lpas...
jap je dh 3 tahun...
sgt syg100x adam..
mane pegi aku akn bw dia...
smpai org ckap
'anak awk ke???bape tahun??comel la....'
aku menjawab n tersenyum...malas nk ckp yg adam 2 aku jg...
adam la teman aku ms aku sedih n hepi,walaupun dia x phm n kecik lagi...
tapi dia la yang ad wktu aku ssh n sng....
cinta hati la katakan.....
agak mendalam ye ayat 2....
opppsssss sekarang aku dh ade cinta hati yang ke2....
ehemm....psssttt
hahahahahahaaaa
ape ni tetibe tersengeh sndri....
tapi cinta aku yg plg agung hanye pada ALLAH SWT...
Nk tau ke pasal cnta hati aku yang ke2...
emmm rasenye lum ready la nk cte...
tgu la entri len ye...
bila hati dh bebunga2 ke....
hahahahahaahahaaa....
bile aku gelak cm ni,teringat pesan sidia...gelak 2 sopan ckit yee...
aduh malunyeee
yang pntg aku hepi.....

Sebenarnye nk cite pasal terlupe kan tadi...
tgh syok2 bc blog org len...
tetibe nmpk entri dia yang nk renew lesen...
oooooohhhhhh tidak lesen aku mati ble eh...
rase cm awl bln 11 ni....
terus lari kt calender tgk...peh ari ni dh 2 ari bln...
lesen mati 5 ari bln
5 ari bln depavali plak....
nk g wt ari ni mlas plak....
sok jela cik jpj i p wt yee...
dh 4 thn aku ade lesen...fuhhh amat bangga ye...
tapi xd la bgga sgt pn....hahahaaa
ape lagi nk tulis ye....
dh nk kul 11 ni,baju pn x jemur lagi...
cm xd sun je ari ni...
ok la...nk p jemur baju ni....
dadadadaaaa...
SALAM....

No comments:

Post a Comment