Monday, November 01, 2010

Kenape persaan ni dtg lagi.....

  • Bangun pagi je,badan cm sengal2 plak....aduh malas nye nk bgun....xsuke nk jmp ari isnin....tapi kalo xd ari isnin cm ne nk jmp ari selasa kn.....tetibe perasaan kurang enak aku dtg....nape plak ni....xsuke la..pg2 lg dh xd mood....perasaan terlalu mengharap pada org len....ooooohhhhhhhh tidak aku xnk bnda ni jadi lagi....aku pernah mengharap satu ketika dl....tapi akhirnyeeee.......ehmmmmm....aku xsuke!!!!ak ambl mase 2 tahun tuk terima sume 2.....mgkin pada org len 2 tahun 2 mase yang singkat....tapi pada aku ia tidak la semudah yang korg sangka....kuat kn semangat aku semula....mem bz kn diri sendiri,supaya aku x ingat lagi bnda2 yang dh lepas......
  • Aku harap ape yang aku ada sekarang ni...akan terus wt aku hepi dan lupe sume yang penah jadi dulu......

No comments:

Post a Comment