Tuesday, November 09, 2010

Mungkin...kemungkinan

Ble ingat kisah dl br kt sedar...
tmp yg mula2 kt ddk... 
sape kt yg sebenarnya....
dari mane kt berasal...
sume itu kini menjadi kenangan...
Kenangan yg wt kita sedar diri...
atau pun lupe diri...
kisah hidup aku dan dia sgt berbeza...
MUNGKIN...
dia adalah dia...
dan aku adalah aku....
Tak pernah aku terpikir  akn berjumpa dgn dia...
MUNGKIN
inilah takdir...
aku x menolak takdir itu...
MUNGKIN
satu petanda....
tapi apekah petanda nye..
aku x pasti..
kerna aku manusia biase...
terima segala qada' dan qadar..
aku sgt bersyukur kerana berjumpa dgn dia..
seorang yg baik ati...
x sombong...
x belagak...
agak merendah diri...
MUNGKIN
pada mata aku sume tentang dia indah belaka...
tapi x la..
aku tau beza kan mane yg baik dan mane yg buruk....
setiap manusia ade kekurangan masing2...
x dinafikan...
ade juga prangai dia yg wt aku kurang senang..
tapi sape la aku utk mengubahnya...
aku terime dia seadanye
berkawan dgn dia wt aku selesa...
ok..cukup smpi sini aku bercerita tentg DIA...

No comments:

Post a Comment